Neljateljeline tsisternvagun mudel 15-1443-06 on mõeldud bensiini ja teiste heledate naftasaaduste veoks raudteedel rööbastega 1520 mm. Koosneb katlast ning raamist käiguosa ja automaatpidurdusseadmega. Katla materjal - „09Г2С" marki tehas.
Naftasaaduste sissevalamiseks kasutatakse kaanega suletavat luuki diameetriga 570 mm. Selle sisse paigaldatakse seade katla täitmise piirtaseme määramiseks ning universaalse mahalaadimisseadme sulguri ajam. Luugi kõrvale paigaldatakse sisselaskekaitseklapp, mis on reguleeritud ülerõhule 1,5 kp/m2. Kattel omab alumist tühjendusava ja on varustatud universaalse mahalaadimisseadmega, mis asetseb katla keskel.
Pikisegunemiste ärahoidmiseks on katla keskmine osa ühendatud kinnituskäppade abil raamiga, mis on keevitatud katla külge ja ühendatud poltidega harjatala külge keevitatud raami käppadega. Katla lõpuosad asetsevad vabalt puidust prussidel, mis on kinnitatud poltide abil tugialuste metallsüvendites, mis on paigaldatud raami tugitaladele ja spetsiaalsete kinnitusrihmadega nende külge tõmmatud. Vertikaal- ja põikliikumiste ärahoidmiseks kasutatakse kinnitusrihmasid, mille abil kinnitub kattel äärmistele tugialustele. Tsistern on varustatud automaatpiduriga ja manuaalse seisupiduriga, mille ajam asetseb raami küljel, tsisterni hoolduse mugavuseks aga välimise kahepoolse redeliga platvormidega luugi juures, samuti sisemise redeliga, mis võimaldab laskuda luugi kaudu katla sissemusse.
Käiguosa - kaks kaheteljelist „ЦНИИ-ХЗ-0" GOST 9246-70 tüüpi vankrit puksidega rull-laagritel.
Tehnilised andmed:
Kandevõime, t | 60.0 |
Taara mass, t | 27.0 |
Rattapaari koormus rööbastele, t | 21.9 |
Katla täismaht, m3 | 73.1 |
Konstruktsiooniline kiirus, km/h | 120 |
Automaathaakimise telgede pikkus rööpapea tasemest, mm | 1040-1080 |
Metallerimahtuvus (taara koefitsient) | 0.423 |
Erimahtuvus, m3/t | 1.22 |
Katla sisediameeter, mm | 3000 |
Pikkus esiliistude järgi, mm | 10800 |
Vankri baas, mm | 1850 |
Gabariit GOST-i 9238-73 järgi | 02-BM |