Download

Mudel 15-1547-03

 

Neljateljeline tsisternvagun mudel 15-1547-03 on mõeldud bensiini ja teiste heledate naftasaaduste veoks pearaudteedel rööbastega 1520 mm (1435 mm on saavutatav käiguosa vahetamisega). 

Koosneb katlast ning külgmiste karpterastega, käiguosaga ja automaatpidurdusseadmega raamist. Kattel kujutab endast silindrikujulist keeviskonstruktsioonist anumat, mis koosneb hülsist ja kahest põhjast. Alumisel hülsi plaadil jämedusega 11 mm on kallak 25...30 mm mahalaadimisseadme poole, et tagada produkti täismahus väljavool. Külgmised ja alumised plaadid on jämedusega vastavalt 10 ja 9 mm. Katla külge on keevitatud luugi kael produkti sissevalamise piirajatega, väljavoolu seadmete harutoruga ja kaitseväljalaskeklappidega.

Hooldusmugavuseks on tsisternil olemas välimine ja sisemine redel. Mahalaadimise juhtimine - ülemine, on teostatav isevoolu teel või täiendavate tehniliste vahendite kasutamisega. Vältimaks katlas rõhu tõusmist kõrgemale kui 0,15 MPa ning tsisternist produkti mahalaadimise juures vaakumi likvideerimiseks paigaldatakse katlale kaitseväljalaskeklapp.

Kaks kaheteljelist vankrit kindlustavad tsisterni liikumist sirgetel ja kõverajoonelistel teelõikudel nii eraldiseisvalt kui ka haagises vagunitega, samuti võtavad vastu kogu korrmuse, mis tekib tsisterni ekspluateerimisel.

Tehnilised andmed:

Kandevõime, t 66.0
Taara mass, t  26.3
Erimahtuvus, m3/t 85.6
Taara koefitsient 0.407
Rööpmelaius 1520
Katla sisediameeter, mm 1435
Töörõhk katlas, MPa 0.15
Tsisterni pikkus automaathaakimise haaketelgede järgi, mm 12020
Konstruktsiooniline kiirus, km/h 120
Gabariit 1-ВМ